Dag 20 Feestdag, dus vrije dag - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Nienke Gillis - WaarBenJij.nu Dag 20 Feestdag, dus vrije dag - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Nienke Gillis - WaarBenJij.nu

Dag 20 Feestdag, dus vrije dag

Blijf op de hoogte en volg Nienke

07 Juni 2015 | Malawi, Blantyre

Vandaag was in het ziekenhuis een vrije dag, omdat het een feestdag was. Wat erg fijn was omdat we dan Hans, Robin en Esther konden rondleiden door het ziekenhuis. Robin is de zoon van Hans onze docent en Esther is de vriendin van Robin. Doordat het een feestdag was, was het heel rustig in ziekenhuis. Voor ons een mooi moment om wat foto’s te maken van het ziekenhuis. Dat had ik eigenlijk nog niet echt gedaan, omdat ik het een beetje onbeschoft vond om telkens foto’s te maken van patiënten en je bent ook aan het werk. Maar we hadden gelukkig deze gelegenheid. We zijn heel het ziekenhuis rond gegaan en ook bij de nursery school wezen kijken, waar wij ook nog niet binnen geweest waren, dus dat was erg leuk om te zien. Ik vond het ook leuk om te mogen vertellen.
Verder de dag hebben we Muona bekeken en hebben we heerlijk gerelaxed wat erg lekker was. De dag was ook zou om omdat we eerst lekker uitgeslapen hadden, dus dan ben je zo bij de avond aanbeland. Hans en de familie hebben bij Rafhael gegeten en zijn daarna nog gezellig bij ons een biertje komen drinken. We hebben heel zitten kletsen wat erg leuk was. Al met al niet een druk bezette dag, maar wel een heerlijke relaxte dag.

  • 11 Juni 2015 - 13:47

    Suvana:

    Jippie, ook af en toe relaxen.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Blantyre

Nienke

Mijn naam is Nienke Gillis ik ben 20 jaar oud en zit op de opleiding verpleegkunde, inmiddels alweer in mijn 3e jaar. 25 april vertrek ik met nog 5 andere meiden naar Malawi ( Afrika) om daar eerst 10 weken stage te lopen en daarna nog 5 a 6 weken rond te reizen door het hopelijk mooie Malawi. Op dit blog ga ik jullie op de hoogte houden wat we/ik aan het doen ben en wil ik mijn ervaringen met jullie delen.

Actief sinds 19 Maart 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 9711

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: