Dag 23 reis dag (17/5) - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Nienke Gillis - WaarBenJij.nu Dag 23 reis dag (17/5) - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Nienke Gillis - WaarBenJij.nu

Dag 23 reis dag (17/5)

Blijf op de hoogte en volg Nienke

13 Juni 2015 | Malawi, Blantyre

Vanacht was ik al om half 5 wakker omdat ik het echt heel erg koud had. Super irritant en aangezien ik een half uur later er alweer uit moest nam ik maar niet de moeite ok helemaal uit bed te gaan wat wel het gevolg had dat ik niet meer kon slapen. Dus toen de wekker om 5 ging was ik klaar wakker haha. Ideaal..... Wat wel fijn aan was dat ik honger had dus netjes 2 boterhammen op heb wat normaal alleen een banaan is. Dus dat was wel prima :)
We hadden weer een zelfde weg naar Blantyre als dat we hadden naar muona, langzaam heel hobbelig en erg lang. Ik werd weer lekker misselijk dat ik een reispilletje ingenomen had, waardoor ik wel steeds in slaap viel in een oncomfortabele houding. Maarschalk na 5 of 6 uur ofzo kwamen we eindelijk aan in Blantyre dus dat betekende dat we op de helft waren. Maaaaaarrr we konden lekker pizza eten! Heerlijk was dat, al dacht mijn maag daar een beetje anders over... Helaas haha ik denk dat ik zo'n vet eten niet meer gewend ben. Maar het was wel erg lekker! Heb er van genoten. Rond half 4 zijn we richting lilongwe vertrokken in een ideale bus waar we ook drinken en eten krijgen die ook nog is lekker zit. Dus ik zeg heerlijk haha we zullen rond 9 uur savonds aankomen in een hostel in lilongwe en dan waarschijnlijk vrijwel meteen gaan slapen want morgen begint de safari om half 8:D leuk leuk

  • 21 Juni 2015 - 09:36

    Suvana:

    Dat herken ik wel Nienke, je maag vind niet altijd hetzelfde lekker als je mond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Blantyre

Nienke

Mijn naam is Nienke Gillis ik ben 20 jaar oud en zit op de opleiding verpleegkunde, inmiddels alweer in mijn 3e jaar. 25 april vertrek ik met nog 5 andere meiden naar Malawi ( Afrika) om daar eerst 10 weken stage te lopen en daarna nog 5 a 6 weken rond te reizen door het hopelijk mooie Malawi. Op dit blog ga ik jullie op de hoogte houden wat we/ik aan het doen ben en wil ik mijn ervaringen met jullie delen.

Actief sinds 19 Maart 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 9663

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: